Linkek a témában:
KTM 125 Duke - az első teszt
A kis herceg nem holmi tömegmotor: minőségi alkatrészekből építkezik az osztrák nyolcadliteres
Még több karbon, és még több elektromotor…
A múlt héten mutatta be a KTM 2011-es modellpalettáját mattighofen-i székhelyén.
Nagy meglepetés volt, hogy 2011-re eltűnt az XC és Maraton felhasználásra szánt karbon össztelós, a „Score”, mely vitathatatlanul az egyik legjobb és legkönnyebb volt a piacon.
Mostantól a „Taser” veszi át a helyét. Mely egy teljesen új fejlesztés, semmi köze a régi csúcsmodellhez. 1800gramm körüli vázsúly, fullcarbon váz, PDS 2-es hátsórugózással 105mm rugóút, integrált nyeregcsőbilincs és „KTM FrameGuardSystem” vázvédelem jellemzi.
A számtalan új fejlesztésről a Velo Magazin következő kiadásában olvashattok részletese
2011 KTM Motocross Lineup First Look
KTM Motorcycles has released its 2011 line of dirt bikes and the new model year brings big technological changes. PDS suspension has been a defining characteristic of the Austrian brand for years – probably the defining characteristic. After years of defending the linkage-less shock design, KTM has finally conceded that a linked system works better for motocross and Supercross applications. Spearheaded by the introduction of the all-new 350 SX-F, every SX-F model will come with the new shock while the 2-strokes retain the PDS. Fuel injection also comes to the table as well as a list of smaller updates across the motocross range.
Meghatározás
A Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen egy 1934-ben alapított, osztrák, fémmegmunkálással foglalkozó cég. A vállalat csak 1954-ben kezdett motorkerékpárokat gyártani KTM Sportmotorcycle AG néven. A márka elsősorban off-road motorkerékpárjairól ismert, de az utóbbi néhány évben már utcai motorokat is gyártanak.