Linkek a témában:
KTM 125 Duke - az első teszt
A kis herceg nem holmi tömegmotor: minőségi alkatrészekből építkezik az osztrák nyolcadliteres
Még több karbon, és még több elektromotor…
A múlt héten mutatta be a KTM 2011-es modellpalettáját mattighofen-i székhelyén.
Nagy meglepetés volt, hogy 2011-re eltűnt az XC és Maraton felhasználásra szánt karbon össztelós, a „Score”, mely vitathatatlanul az egyik legjobb és legkönnyebb volt a piacon.
Mostantól a „Taser” veszi át a helyét. Mely egy teljesen új fejlesztés, semmi köze a régi csúcsmodellhez. 1800gramm körüli vázsúly, fullcarbon váz, PDS 2-es hátsórugózással 105mm rugóút, integrált nyeregcsőbilincs és „KTM FrameGuardSystem” vázvédelem jellemzi.
A számtalan új fejlesztésről a Velo Magazin következő kiadásában olvashattok részletese
Meghatározás
A Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen egy 1934-ben alapított, osztrák, fémmegmunkálással foglalkozó cég. A vállalat csak 1954-ben kezdett motorkerékpárokat gyártani KTM Sportmotorcycle AG néven. A márka elsősorban off-road motorkerékpárjairól ismert, de az utóbbi néhány évben már utcai motorokat is gyártanak.