Linkek a témában:
Bokorugrók új ruhában - KTM 250 SX 2002
A vízhűtéses motor beindítása után már hallható a kétüteműekre jellemző pengő hang, ami a fordulatszám emelkedésével erősödik és semmiféle kellemetlen rezonanciát nem kelt, ami nagyon lényeges a versenyző szempontjából. A gázra kellőképpen gyorsan reagál, a hidraulikus kuplung meglepően finoman kezelhető és nagyon könnyen jár. A KTM hátsó rugózása (WP-PDS-lengéscsillapító) saját fejlesztésű, kigyorsításoknál remekül a talajon tartja a meghajtott hátsó kereket, erős fékezésnél egyenetlen útfelületen sem pattog el, a nagyobb ugratásnál is a lehető legjobban csillapít.
KTM Enduro – 2014.
Bár az utcai modellek segítettek újra 100 000 darab fölé emelni az eladott motorok számát, ennek több mint fele még mindig bütykös gumival gurul le a futószalagról. Idén sem találták fel a spanyolviaszt Mattighofenben, javarészt a tavalyi motocross-gépekben bemutatkozó újításokat kapták meg az idei EXC modellek is. Ennek hozadéka, hogy a 250-es négyütemű esetében gyakorlatilag új modellről beszélhetünk.
KTM hírek, tesztek
KTM hírek, tesztek, 640, 690, 950, Duke, Supermoto. Folyamatossan frissülő motoros hírek, motortesztek
Teszt: KTM 250 SX és 520 SX , 2002.
A KTM motorok az elmúlt évtized alatt óriási fejlődésen mentek át, ami értendő a minőségre és a tartósságra egyaránt. A gyártás során olyan beszállítókkal dolgoztatnak, mint az Acerbis, Renthal, Brembo, és az Excel, ami garancia a minőségre. A nemzetközi szinten elért kiváló eredmények őket igazolják, hiszen idén a 125 ccm-es Világbajnokságot is megnyerték és a többi kategóriában is remekeltek. Az általunk tesztelt két motor, a 250 SX és az 520 SX vérbeli krosszmotorok.
Meghatározás
A Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen egy 1934-ben alapított, osztrák, fémmegmunkálással foglalkozó cég. A vállalat csak 1954-ben kezdett motorkerékpárokat gyártani KTM Sportmotorcycle AG néven. A márka elsősorban off-road motorkerékpárjairól ismert, de az utóbbi néhány évben már utcai motorokat is gyártanak.